zákaznícka linka 0850 311 000 * v cene miestneho hovoru




Vážení zákazníci.

Dovoľujeme si vás informovať, že streamovacia služba MAX zmenila svoj názov aj svoje logo na HBO MAX. 
Zmena nadobudla platnosť v stredu 9. júla 2025, keď sa nové – teda opäť staré – logo postupne  začalo objavovať používateľom v aplikáciách po celom svete, výnimkou nie je ani Slovensko. 
 
Prémiový obsah HBO MAX ostáva bez zmien. Zákazníci sa nemusia obávať, ostávajú všetky obľúbené seriály, či filmy - mení sa len názov, nie knižnica.

Ak sa vám Max automaticky neaktualizuje na HBO Max, postupujte takto:
- Na zariadeniach, kde máte stiahnutú aplikáciu Max, prejdite do obchodu s aplikáciami. Tam vyhľadajte aplikáciu HBO Max a stiahnite si ju.
- Zoznam podporovaných zariadení nájdete v časti Inštalácia HBO Max na podporovaných zariadeniach.

Tu je všetko, čo potrebujete vedieť o HBO Max:

Ako sa líši HBO Max od Maxu?
Max sa zmenil na HBO Max. Jediné, čo sa zmenilo, je názov. Aplikácia, jej obsah, predplatné aj ceny zostávajú rovnaké.

Musím ako predplatiteľ Maxu niečo urobiť?
Ak sa vám aplikácia Max automaticky neaktualizuje na HBO Max, prejdite do obchodu s aplikáciami, vyhľadajte aplikáciu HBO Max a podľa potreby si ju stiahnite alebo aktualizujte.

Zmenia sa pre súčasných predplatiteľov ceny predplatného?
Nie. Zmena názvu na HBO Max nijako nesúvisí s cenami predplatného.

Zostane mi účet, profily a nastavenia z Maxu?
Áno. Váš profil aj nastavenia zostanú presne také, aké sú teraz. Aplikácia vyzerá a funguje rovnako ako doteraz.

Prečo mám dve aplikácie HBO Max?
Ak ste si neodstránili pôvodnú fialovú aplikáciu HBO Max, budete mať dve aplikácie. Čierna aplikácia HBO Max má vylepšený vzhľad. Pôvodnú fialovú aplikáciu HBO Max môžete odstrániť.