zákaznícka linka 0850 311 000 * v cene miestneho hovoru




1, Ako môžem sledovať touchTV ?


touchTV môžete sledovať prostredníctvom aplikácie, ktorú je potrebné si najprv stiahnuť cez Váš store (obchod), alebo cez webový prehliadač na stránke https://live.touchtv.sk/.

Stačí si len vybrať na akom zariadení chcete službu sledovať a po zadaní HESLA (ktoré Vám bolo poslané prostredníctvom sms správy po registrácii na PROMO verziu), Vám služba bude k dispozícii.

2, Ako môžem sledovať touchTV prostredníctvom televízora ?

Pokiaľ máte záujem internetovú televíziu touchTV sledovať prostredníctvom Vášho televízora, potrebujete okrem internetu (od akéhokoľvek providera) aj smart TV, ktorá je našou službou podporovaná (viď sekcia – Podporované zariadenia a systémy na www.touchtv.sk). Ak vlastníte tradičný televízor (a nie smart TV, resp. smart TV, ktorú v súčasnej dobe nepodporujeme), v takom prípade je potrebné zabezpečiť pripojenie touchTV boxu, resp. externého zariadenia k Vášmu televízoru a službu už budete môcť naplno využívať. Pokiaľ takéto zariadenie v domácnosti nemáte, poskytujeme možnosť odkúpenia (už od 69,00 €), alebo prenajatia (už od 2,50 €/mesiac).

3, Na koľkých zariadeniach súčasne môžem touchTV sledovať ?

Internetovú televíziu touchTV môžete sledovať súčasne na 4 zariadeniach, pričom zaregistrované zariadenia môžete kedykoľvek vymeniť za ďalšie, resp. kombinovať ich.

4, Ako môžem vymazať registrované zariadenia ?

Pokiaľ máte záujem vymazanie zaregistrovaných zariadení (napr. z dôvodu výmeny registrovaných zariadení), viete to kedykoľvek vykonať TU alebo prostredníctvom Zákazníckej zóny.

5, Ako sa prihlásim do Zákazníckej zóny ?

Konto v Zákazníckej zóne Vám bolo automaticky aktivované pri registrácii na PROMO verziu a pomocou tlačidla – Zabudli ste heslo? nachádzajúceho sa v prihlasovacom okne Zákazníckej zóny a zadania e-mailu použitého pri registrácii si môžete nastaviť vlastné prihlasovacie údaje.

6, Ako postupovať, pokiaľ mám záujem o objednanie služby touchTV, resp. o touchTV box ?

Internetovú televíziu touchTV si môžete kedykoľvek a na akúkoľvek dobu (min. 1 mesiac/max. 11 mesiacov) predplatiť prostredníctvom Zákazníckej zóny, alebo bankového prevodu. Ešte výhodnejšie podmienky však ponúkame v rámci viazanosti na 12/24 mesiacov. Zariadenie – touchTV box si môžete zakúpiť, alebo aj prenajať v akciovej cene (podrobnejšie informácie o aktuálne prebiehajúcich akciách, či možnostiach úhrady a pod. nájdete v sekcii – Cenník).

7, Za akých podmienok si môžem doplnkový balík HBOMAX objednať a ako získam prístup k streamovacej službe Max ?

Doprajte si to najlepšie z filmového sveta s doplnkovým balíkom HBOMAX, ktorý Vám prináša prémiové stanice HBO, HBO2, HBO3, CINEMAX a CINEMAX2. Tento doplnkový balík si môžete jednoducho objednať k svojmu balíku KLASIK alebo KOMFORT, buď prostredníctvom Zákazníckej zóny alebo bankového prevodu alebo pri 24-mesačnej viazanosti za zvýhodnených podmienok (podrobnejšie informácie o aktuálne prebiehajúcich akciách, či možnostiach úhrady nájdete v sekcii – Cenník).

Streamovacia služba Max je dostupná nepretržite cez internet – vo Vašom smart televízore, pripojenom boxe, počítači, tablete alebo mobile. Poskytuje neobmedzený prístup nielen k filmom a seriálom známym z kanálov HBO a CINEMAX, ale aj k športovému či dokumentárnemu obsahu, ktorý poznáte z kanálov Eurosport alebo Discovery kanálov. K doplnkovému balíku HBOMAX je aktuálne k dispozícii služba Max – vo verzii Standard, ktorá umožňuje sledovanie na 2 zariadeniach súčasne vo Full HD kvalite, s možnosťou stiahnuť až 30 položiek pre offline sledovanie.

Streamovacia služba Max je bezplatnou súčasťou doplnkového balíka HBOMAX objednaného pri 24-mesančej viazanosti. (Služba Max nie je súčasťou doplnkového balíka HBOMAX objednaného cez Zákaznícku zónu, alebo prostredníctvom bankového prevodu a nie je možné ju objednať samostatne.)

8, LG TV

Postup aktualizácie aplikácií na LG TV:

- Otvorte LG Content Store: Stlačte tlačidlo Home na diaľkovom ovládači a vyberte LG Content Store.
- Vyhľadajte aplikáciu "touchTVsatro": Použite vyhľadávacie pole na nájdenie aplikácie, ktorú chcete aktualizovať.
- Ak je k dispozícii aktualizácia, vyberte ju a aktualizujte aplikáciu.

Pokiaľ máte platné heslo, aktualizovanú aplikáciu, minimálne požadovaný OS, reštartovali/prip. odinštalovali a nainštalovali ste nanovo aplikáciu, skúste nasledujúce kroky:

1. Vypnutie IPv6: Nastavenia > Všeobecné > Sieť > Wi-Fi pripojenie alebo Káblové pripojenie > Pokročilé nastavenia > Vypnúť IPv6
Teda v nastaveniach siete, t.j. wifi alebo sieťového rozhrania, podľa toho cez čo sa TV pripája do internetu, je položka rozšíerené nastavenia siete alebo obdobná a tam je vhodné vypnúť IPv6 protokol, ak je zapnutý.

2. Vymazanie CACHE

Stručný postup (webOS):
- webOS 6 + (TV 2021 a novšie)
1. Nastavenia → Podpora / OLED Care → Device Self-Care → Memory Optimizer
2. 
Spusti „Optimalizovať“. Vyčistí RAM aj dočasné dáta aplikácií.  

- webOS 3 – 5 (staršie modely)
1. Otvor aplikáciu Web Browser.
2. Menu (⋮) → Nastavenia → Clear Browsing Data → OK.
- WebOS ukladá cache centrálne, takže tým sa vymaže cache všetkých appiek.  

3.  „Tvrdé“ vymazanie cache
- Podrž Power na ovládači ~5 s (TV sa reštartuje), alebo vytiahni TV z elektriky na 60 s.
- Pri reštarte sa RAM aj dočasné súbory vyčistia.  

4.  V nastaveniach wifi kliknúť na iné a potom upraviť DNS server z automatického na manuálne 8.8.8.8 Opäť vypnúť TV aspoň na 10s.

5. LG support ešte navyše doporučuje: 
- vypnúť Quick start v nastavenia a následne vypnúť TV na aspoň 10s.

Ak žiadny z vyššie uvedených krokov nepomôže, kontaktujte prosím LG Support 02/330 595 22.