Pre zachovanie prístupu ku kanálom JOJ a Markíza si aktualizujte aplikáciu touchTV

Vážení zákazníci
Dovoľujeme si vás informovať, že od utorka 15. júla 2025 sme nútení pristúpiť k toľko diskutovanému zákazu pretáčania reklám v archíve služby touchTV aj pre vybrané kanály skupiny JOJ. Hlavným argumentom, podobne ako pri skupine
Markíza, je, že týmto nariadením chcú získať vyššie príjmy z reklám.
Nariadenie zákazu pretáčania reklám v archíve služby touchTV vstupuje do platnosti od utorka 15. júla 2025 a týka sa staníc JOJ, PLUS a WAU. Zmena sa týka všetkých zákazníkov, ktorí majú objednanú službu SATROdigital a k nej doaktivovanú službu touchTV, a tiež zákazníkov samostatnej služby touchTV.
Zákaz pretáčania v 7-dňovom archíve bude platiť iba pre obsah spomínaných staníc vysielaný posledné tri dni dozadu. V reláciách, ktoré sú staršie ako 72 hodín (tri dni), môžete ľubovoľne pretáčať aj naďalej, reklamy nevynímajúc.
Aj počas prvých troch dní je umožnené v rámci prvej minúty sledovania relácie z archívu ľubovolne pretáčať jej obsah, vrátane reklám. Pohodlne sa teda môžete vrátiť k programu tam, kde ste ho prestali sledovať. Po uplynutí tohto času bude akékoľvek pretáčanie zablokované.
Ďalej si Vás dovoľujeme upozorniť, že pre zachovanie prístupu ku kanálom skupiny JOJ a
Markíza v službe touchTV je potrebné používať najnovšiu verziu aplikácie touchTV na Vašom zariadení.
Vážení zákazníci
Mrzí nás tento krok zo strany najsledovanejších TV kanálov, ale nie sme jediní, ktorí boli nútení toto plošné nariadenie akceptovať. Aj naďalej však dúfame, že nám zachováte svoju priazeň.
Bližšie informácie nájdete na našom webe alebo na zákazníckej linke 0850 311 000, v cene miestneho hovoru.
Ďakujeme za porozumenie.
Súvisiace články:
Pre zachovanie prístupu ku kanálom Markíza aktualizujte aplikáciu touchTV | SATRO---
Aktualizácia aplikácie touchTV