zákaznícka linka 0850 311 000 * v cene miestneho hovoru

Ak používate touchTV na viacerých zariadeniach a na jednom z nich nemáte aktuálnu verziu aplikácie, heslo Vám nebude fungovať ani na jednom. Je potrebné aktualizovať aplikáciu na VŠETKÝCH zariadeniach.

Minimálne verzie aplikácie touchTV, ktoré podporujú vysielanie staníc skupiny Markíza a JOJ:

Android: 4.5.2
Android TV: 4.3.4
iPhone/iPad/Apple TV: 3.0.4

1. Ak si neviete aplikáciu touchTV aktualizovať:

Skontrolujte, či používate podporované zariadenie:
- Android: verzia 5.0 a vyššia, Android TV: verzia 7.0 a vyššie, iOS / iPadOS: verzia 17.0 a vyššia, Apple TV: verzia tvOS 17 a vyššie, LG TV: verzia webOS 4.0 a vyššie
- Smart TV: Skontrolujte obchod s aplikáciami (napr. LG Content Store, Samsung App Store, Google Play)
- Webové prehliadače: Odporúča sa Google Chrome, Firefox, Safari (v aktuálnej verzii)

2. Ak Vám aktualizácia nie je ponúknutá automaticky:

- V mobilnom zariadení prejdite do obchodu Google Play alebo App Store, vyhľadajte "touchTV mobile" alebo "touchTV box" a kliknite na „Aktualizovať“.
- V Smart TV otvorte obchod s aplikáciami, nájdite "touchTV" alebo "touchTVsatro" (TV LG) a aktualizujte manuálne.
 
3. Ak aplikáciu neviete aktualizovať alebo ju nemôžete nájsť:

Skúste najprv reštartovať zariadenie a preinštalovať aplikáciu.  V prípade pretrvávajúceho problému nás, prosím, kontaktujte: Zákaznícka linka SATRO: 0850 311 000 (v cene miestneho hovoru, počas pracovných dní 8.00 - 19.00 h) alebo nám napíšte na: info@satro.sk.

---

   Aktualizácia aplikácií na iPhone

   Aktualizácia aplikácií na iPade

   Inštalácia alebo vymazanie aplikácií na Apple TV 

   Úprava nastavení pre aplikácie na Apple TV